טיפים לכתיבת מודעה יעילה ברשת הפרסום


לכתיבת מודעה יעילה יש השפעה ישירה על יחסי ההמרות ויש מספר כללים מנחים שחשוב להקפיד עליהם. המאמר הבא יפרט בפשטות איך לכתוב מודעת טקסט יעילה בקלות.

לפני שמתחילים לייעל מסע פרסום, חשוב להכיר את תנאי השימוש למפרסמים ברשת אפסטרים.

אז איך לכתוב מודעת טקסט יעילה?

קשר את המודעה לדף המתאים ביותר

באתר שלך, בחר את הדף עם התוכן הרלוונטי ביותר למודעת הטקסט והמנע מקישור המודעה לדף הבית שלך.

נסח כותרת יחודית ומושכת

כותרת המודעה היא החלק שמניע את המשתמש להמשיך לקרוא אותה, נסח כותרת יחודית ושונה מהמתחרים בתחום שלך.

הנע לפעולה

ברוב רשתות הפרסום, תוכן המודעה הוא באורך 60 -70 תווים. מודעת טקסט ממוצעת מכילה כ12-15 מילים.

בחלק של תוכן המודעה תאר בקצרה ובפשטות מה דף הנחיתה מציע, נצל את המילים האחרונות כדי להניע את המשתמש ללחוץ על המודעה.

המנע משימוש בסימנים מיוחדים

במודעות טקסט אין צורך בסימנים מיוחדים כמו ? ! & וכדומה, נסח טקסט נקי ובחר את המילים בקפדנות.

מקד את המודעה לקהל המתאים

ברשת אפסטרים ניתן למקד את מודעת הטקסט לפי ערוצי פרסום, בחר את ערוץ הפרסום המתאים ביותר למודעה שלך והגע לקהל הרלוונטי ביותר.

שלב מילות מפתח במודעה

שילוב מילות המפתח המתאימות יגרום להצגת המודעה שלך במנועי חיפוש כחלק מתוצאות החיפוש. שלב מילות מפתח בהתאם לתוכן העמוד והגע לכמות גדולה יותר של קהל ממוקד יותר.

אל תטעה את המשתמש והמנע מהגזמות

המוצר שאתה מציע הוא באמת הכי טוב בעולם? אם אתה לא בטוח בזה אז אל תכתוב "הכי טוב בעולם". השירות שאתה מציע באמת הכי מקצועי בארץ? אם אתה לא בטוח בזה אז אל תכתוב "הכי מקצועי בארץ". אותו כלל מתאים גם ל"הכי טעים בארץ", " הכי אמין בארץ" ושאר משפחת ה"הכי".

אצלנו, שלנו, אנחנו

משתמש הנחשף למודעות שלך לא יודע מי אתה, לכן חשוב להציג את עצמך כגוף שלישי.
לדוגמא: "אצלנו תמצאו מגוון רחב..." צריך להיות "בדרך האבן תמצאו מגוון רחב...".
משתמשים תמימים נוטים לחשוב שהאתר המציג את המודעה הוא האתר המציע את ההצעה, ציון שם המותג שלך מוודא שהמשתמש יודע מי מציע את ההצעה וגם עוזר למתג את שם העסק שלך.

מקורי

שחור

לבן